Víte, jaká je jedna z největších slabin internetového prodeje? Produktové fotografie. Možná vám to připadá poněkud zvláštní, ale je to tak. Sami se o tom snadno přesvědčíte, dáte-li si tu práci a prohledáte více e-shopů s nabídkou spotřebního zboží. Někteří obchodníci nabízí výrobky s fotografiemi ve vysokém rozlišení a z nich snadno odhalíte každý drobný detail i bez pracného a zdlouhavého čtení textového popisu, přičemž právě na základě fotografií se mnoho zákazníků rozhoduje o koupi, ovšem pokud objevíte e-shop, kde jsou fotky titěrné, a po jejich zvětšení je to, jako když se na ně dívá někdo slabozraký bez brýlí se čtyřmi dioptriemi, odcházíte raději jinam.
Je zvláštní, že je na Internetu stále mnoho prodejců, kteří fotografie považují za něco druhotného, a neuvědomují si, že tím se o zákazníky připravují sami svou vlastní neschopností či hloupostí. Produktové fotografie se ovšem týkají i nemovitostí. Chcete-li nabízet rodinný dům, byt, stavební parcelu, rekreační chatu, garáž, penzion či hotel, musíte své potenciální zájemce především oslovit na první pohled. Měli byste vyhledat profesionálního fotografa nemovitostí, který dobře ví, jak se obrátit na vaši klientelu a nabídnout jí pohled do všech zákoutí nabízeného „zboží“.
Ano, je to tak, domy, byty, nebytové prostory a pozemky na prodej si každý zájemce nejprve prohlédne na webových stránkách, a čím podrobnější popis nabízeného objektu tu shledají, tím rychleji se rozhodnou, zda mají o něj vážný zájem nebo nemají.
Kvalitní fotky, případně virtuální prohlídka objektu rozhodnou o jeho prodeji a případná fyzická návštěva na onom místě je pak už jen formální záležitost, kde se potvrdí to, co už ti lidé znají, a o čem jsou obeznámeni. Dobře zhotovené produktové fotky nemovitostí včetně pozemků jsou pak páteří každého prodeje či pronájmu, a kdo si to zavčasu uvědomuje, je ve výhodě.
About the author